




Jak działa PayPo - krok po kroku
Skorzystanie z płatności odroczonej jest proste!
1. Wybrane produkty wrzuć do koszyka.
2. W koszyku wybierz najdogodniejszy dla siebie sposób wysyłki, a jako sposób płatności zaznacz "PayPo Kup teraz, zapłać za 30 dni".
Ta opcja wyświetli się wtedy, gdy Twoje zamówienie będzie miało wartość od 40 zł do 1000 zł.
3. W następnym kroku uzupełnij swoje dane kontaktowe.
4. Teraz nadszedł czas na podsumowanie koszyka. Sprawdź, czy wszystko się zgadza. PayPo zostało już zaznaczone jako sposób płatności, więc nic nie musisz zmieniać.
5. Po kliknięciu “Potwierdzam zakup” pojawi się prosty formularz do wypełnienia.
Po krótkiej weryfikacji dostaniesz maila od PayPo z potwierdzeniem i numerem konta oraz sms z tymczasowym loginem i hasłem do Panelu Klienta PayPo.
6. Ciesz się swoim zamówieniem.
7. W ciągu 30 dni możesz je opłacić w całości bez zbędnych formalności
PayPo - najczęściej zadawane pytania
1. Czy ta forma płatności jest bezpieczna?
Oczywiście. Po pierwsze: nie podajesz żadnych danych dostępu do Twojego konta, a po drugie: wszystkie płatności są realizowane w oparciu o szyfrowane połączenie - jak w banku.
2. Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Numer konta do wpłaty zostanie podany w mailu z podsumowaniem, który otrzymasz po uzupełnieniu formularza i weryfikacji PayPo. Zamówienie możesz opłacić przelewem online lub przelewem tradycyjnym - to zależy od Ciebie.
4. Mam już złożone zamówienie z PayPo i co dalej?
Przed Tobą system transakcyjny w trzech prostych krokach. W pierwszym wybierasz PayPo jako sposób płatności. W kolejnym potwierdzasz zamówienie, wpisując kod, który dostaniesz smsem na numer podany podczas składania zamówienia. Ostatnim krokiem jest krótkie oczekiwanie na decyzję. Jeżeli jest pozytywna, dostaniesz maila z potwierdzeniem i podsumowaniem oraz sms z tymczasowym hasłem do Panelu Klienta.
5. Czy do Panelu Klienta PayPo muszę się logować?
Nie musisz, ale warto to zrobić, bo tam znajdziesz istotne informacje:
- termin płatności,
- informacja o 4 ratach i ich wysokości,
- przez Panel Klienta możesz też dokonać płatności.
6. Jak mogę się skontaktować z PayPo.pl?
W razie potrzeby możesz to zrobić telefonicznie lub mailowo:
+48 22 333 74 60
info@paypo.pl
PayPo Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 37
02-672 Warszawa
Skoro już wiesz, jak działa PayPo, zapraszamy Cię do zakupów!