




Reklamacje i Zwroty
ZWROT TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY:
Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów (...) z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271), Kupującemu, który dokonał zakupu bez możliwości licytacji przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyn. Towar musi być nowy, kompletny, nieotwierany, nieużywany, w oryginalnym opakowaniu. Prawo to dotyczy jedynie konsumentów, czyli osób fizycznych.
Towar prosimy odesłać do nas na adres:
NEXPERT Mariusz Marach
ul. Piłsudskiego 83
42-500 Będzin
wraz z opisem przesyłki w środku, aby osoba odbierająca paczkę wiedziała o co chodzi, danymi kontaktowymi oraz dowodem zakupu, numerem zamówienia i numerem konta bankowego do zwrotu.
Przesyłek za pobraniem nie odbieramy.
ZWROT W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ:
Jeśli zdarzy się, że otrzymany towar znacznie odbiega od opisu, Kupujący ma prawo do jego reklamacji.
REKLAMACJE - NAPRAWY GWARANCYJNE:
Towar reklamowany proszę odesłać na adres umieszczony na karcie gwarancyjnej. Obowiązkowo należy załączyć do paczki wszelkie niezbędne informacje.
Po zakupie urządzeń objętych gwarancją proszę upewnić się czy została wystawiona karta gwarancyjna.
Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 28 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia .
Koszt dostarczenia urządzenia do serwisu ponosi kupujący, natomiast koszty dostarczenia urządzenia po naprawie ponosi sprzedający.
W przypadku stwierdzenia usterki, należy dokładnie opisać występujące problemy oraz podać dokładne dane do kontaktu (adres zwrotny, numer telefonu) w/w dokument należy załączyć do reklamowanego urządzenia, w przypadku braku opisu usterki uszkodzony sprzęt nie będzie naprawiony i zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt .
Urządzenie należy dostarczyć czyste i w orginalnym opakowaniu.
Sprzęt brudny nie będzie naprawiony i zostanie odesłany na koszt nadawcy.
KONTAKT
Więcej informacji w sprawie reklamacji, napraw gwarancyjnych i zwrotów uzyskają Państwo pod adresem sklep@emanicure.pl Dział reklamacji udziela informacji od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 15.00.